
食晚饭嗰时同老婆讲:
“每个月就赚鸡碎咁多,
我就快连烟都食唔起啦。”
跟住个仔静静咁放低碗筷行入房,
出嚟嗰时手里面摞住个盒,
入面係佢储埋储埋嘅钱,
有一蚊、有五蚊......我霎时间老泪纵横啊
跟住佢话:“妈妈啊,都係你嚟保管安全D。”

今日揸车竟然遇到个阿姨走嚟碰瓷,
跟住我霖咗个计,打电话俾我
岩识嘅富二代女朋友,大声讲:
“哈尼啊,准备打50万俾我,
我准备撞一个人。”
阿姨训係地下,无动于衷。
哩个时候佢电话响咗,
跟住望咗下我嘅车牌。。。

今日揸车出街,
隔离个靓仔揸住架兰博基尼,
好不屑咁啤咗我一眼,
我又好不屑咁笑咗下,真係无见识,
揸兰博基尼好叻咩?
我揸嘅系兰博基尼阿爷嘅阿爷呢!
昨晚段子公布
1.新手上路
2.用联通卡
3. 2b


